Η Dielpis Formula 1 παρουσίασε την ελληνική
υποψηφιότητα για διεξαγωγή αγώνα Φόρμουλα 1 στη χώρα μας. Τι
περιλαμβάνει το έργο και πως θα καλυφθεί το κόστος κατασκευής.
Τα όνειρα κοστίζουν. Όταν αυτά γίνονται πραγματικότητα,
καμιά φορά κοστίζουν περισσότερο. Μπορεί η Φόρμουλα 1, το πιο ακριβό
σπορ του πλανήτη, να έρθει στην Ελλάδα και παράλληλα να δώσει πνοή σε
μια υποβαθμισμένη περιοχή και κυρίως να δημιουργήσει θέσεις εργασίας;
Στη Dielpis Formula 1, την ομάδα των ανθρώπων που εργάζεται για να φέρει τη Φόρμουλα 1 στη χώρα μας, προχωρώντας παράλληλα σε ανάπλαση μιας έκτασης 770 τετραγωνικών χιλιόμετρα στη Δραπετσώνα και στο Κερατσίνι, το πιστεύουν αυτό.
Στη Dielpis Formula 1, την ομάδα των ανθρώπων που εργάζεται για να φέρει τη Φόρμουλα 1 στη χώρα μας, προχωρώντας παράλληλα σε ανάπλαση μιας έκτασης 770 τετραγωνικών χιλιόμετρα στη Δραπετσώνα και στο Κερατσίνι, το πιστεύουν αυτό.
Σε συνέντευξη Τύπου η ομάδα της Dielpis Formula 1
υπενθύμισε τα βήματα που έχουν γίνει, προχώρησε στην ανακοίνωση των
μελών της εκτελεστικής επιτροπής. Η τελευταία με επικεφαλής τον Χρήστο
Κύρτσο θα αναλάβει την επίβλεψη του πολυσχιδούς έργου, θα συμβάλλει στο
κόστος υλοποίησης και θα αναζητήσει ιδιωτικούς φορείς που θα
συνεισφέρουν για την ολοκλήρωση του έργου.
"Στόχος μας είναι το 2017 να έχουμε αγώνα Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα", υποστήριξε ο πρώην υπουργός Σήφης Βαλυράκης, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής μαζί με προσωπικότητες όπως είναι ο εφοπλιστής Ανδρέας Ποταμιάνος, ο πρώην πρόεδρος της ΕΛΠΑ Βασίλης Δεσποτόπουλος, ο Βασίλης Αποστολόπουλος του Ομίλου "Ιατρικό Κέντρο" και ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Το κόστος υλοποίησης ανέρχεται σε 800.000.000 ευρώ, ποσό που καλυφθεί από ιδιωτική πρωτοβουλία. Το συμβόλαιο για τη διεξαγωγή αγώνα Φόρμουλα 1 είναι τουλάχιστον 45.000.000 ευρώ. Αν και όπως διευκρίνισε ο εμπνευστής του έργου, ο πολιτικός μηχανικός Θανάσης Παπαθεοδώρου, στην περίπτωση χωρών όπως η Ελλάδα, το ποσό θα είναι μικρότερο.
Έχοντας την υποστήριξη της κυβέρνησης (σ.σ. ο Πρωθυπουργός
Αντώνης Σαμαράς έδωσε το πράσινο φως με επιστολή προς τον Δήμαρχο της
περιοχής, Τζανή Λουκά) και την άδεια της τοπικής κοινωνίας ανακοινώθηκε
πως στα έργα κατασκευής θα εργαστούν 8.500 άνθρωποι για τρία χρόνια. Θα
υπάρξουν 4.650 μόνιμοι υπάλληλοι, ενώ θα ανοίξουν 2.500 εποχιακές θέσεις
εργασίας για 1.5 μήνα την εποχή των αγώνων. Εκτός από τη Φόρμουλα 1, η
χώρα μας θα διεκδικήσει και δεύτερο αγώνα πρωταθλήματος.
Σε μια περιοχή με ποσοστό ανεργίας στο 45% στο μνημόνιο που έχει υπογραφεί με τον Δήμο αναφέρεται πως προτεραιότητα στις θέσεις εργασίας έχουν οι κάτοικοι της περιοχής.
Τι περιλαμβάνει ο χώρος ανάπλασης; Μια μαρίνα ικανή να φιλοξενήσει μεγάλα γιοτ, υποδομές για Formula 1 θαλάσσης και εναέριους αγώνες, μια βάση υδροπλάνων που θα επιτρέπει σε κατοίκους μακρινών περιοχών, νησιών ή ακόμα και τουρίστες να βρίσκονται στην πίστα σε διάστημα μισής ώρας.
Πέρα από τη διαδρομή της "Θεμιστόκλειας Πίστας", υπάρχει το κτίριο των πιτ σε μορφή καραβιού-φόρος τιμής στη ναυτική ιστορία της χώρας, 38.000 θέσεις θεατών, το υαλουργείο πίσω από το κτίριο των πιτ που θα διαμορφωθεί σε ξενοδοχείο 5 αστέρων. Θα υπάρχει καζίνο, τρία συγκροτήματα με χώρους τέχνης, μουσείο μυθολογίας, ένα εμπορικό κέντρο 45.000 τμ. και κυρίως ένα πάρκο με έκταση 220.000 τμ.
Η απόσβεση των κεφαλαίων που θα χρησιμοποιηθούν θα γίνει σε εννιά χρόνια. Σύμφωνα με τον κ.Δεσποτόπουλο το θέμα της Φόρμουλα 1 στη χώρα μας συζητιέται από το 1968. Ας ελπίσουμε πως δεν θα χρειαστεί να περάσουν άλλα 46 χρόνια.
"Στόχος μας είναι το 2017 να έχουμε αγώνα Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα", υποστήριξε ο πρώην υπουργός Σήφης Βαλυράκης, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής μαζί με προσωπικότητες όπως είναι ο εφοπλιστής Ανδρέας Ποταμιάνος, ο πρώην πρόεδρος της ΕΛΠΑ Βασίλης Δεσποτόπουλος, ο Βασίλης Αποστολόπουλος του Ομίλου "Ιατρικό Κέντρο" και ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Το κόστος υλοποίησης ανέρχεται σε 800.000.000 ευρώ, ποσό που καλυφθεί από ιδιωτική πρωτοβουλία. Το συμβόλαιο για τη διεξαγωγή αγώνα Φόρμουλα 1 είναι τουλάχιστον 45.000.000 ευρώ. Αν και όπως διευκρίνισε ο εμπνευστής του έργου, ο πολιτικός μηχανικός Θανάσης Παπαθεοδώρου, στην περίπτωση χωρών όπως η Ελλάδα, το ποσό θα είναι μικρότερο.
Σε μια περιοχή με ποσοστό ανεργίας στο 45% στο μνημόνιο που έχει υπογραφεί με τον Δήμο αναφέρεται πως προτεραιότητα στις θέσεις εργασίας έχουν οι κάτοικοι της περιοχής.
Τι περιλαμβάνει ο χώρος ανάπλασης; Μια μαρίνα ικανή να φιλοξενήσει μεγάλα γιοτ, υποδομές για Formula 1 θαλάσσης και εναέριους αγώνες, μια βάση υδροπλάνων που θα επιτρέπει σε κατοίκους μακρινών περιοχών, νησιών ή ακόμα και τουρίστες να βρίσκονται στην πίστα σε διάστημα μισής ώρας.
Πέρα από τη διαδρομή της "Θεμιστόκλειας Πίστας", υπάρχει το κτίριο των πιτ σε μορφή καραβιού-φόρος τιμής στη ναυτική ιστορία της χώρας, 38.000 θέσεις θεατών, το υαλουργείο πίσω από το κτίριο των πιτ που θα διαμορφωθεί σε ξενοδοχείο 5 αστέρων. Θα υπάρχει καζίνο, τρία συγκροτήματα με χώρους τέχνης, μουσείο μυθολογίας, ένα εμπορικό κέντρο 45.000 τμ. και κυρίως ένα πάρκο με έκταση 220.000 τμ.
Η απόσβεση των κεφαλαίων που θα χρησιμοποιηθούν θα γίνει σε εννιά χρόνια. Σύμφωνα με τον κ.Δεσποτόπουλο το θέμα της Φόρμουλα 1 στη χώρα μας συζητιέται από το 1968. Ας ελπίσουμε πως δεν θα χρειαστεί να περάσουν άλλα 46 χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.