Πέμπτη, Ιουλίου 24, 2014

Οι ILLUMINATI, οι ΑΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ και το άτι...

Γράφει ο φίλος μου ο ΑΛΛΟΜΕΡΙΤΗΣ

Συζητούσαμε με τον JUNIUS τις τελευταίες εξελίξεις στα δημοτικά δρώμενα και σταθήκαμε για λίγο στην ‘’ κίνηση των Illuminati ‘’ (πεφωτισμένων !!) και στην οποία θα επανέλθουμε αναλυτικά, δεδομένου ότι παρουσιάζει ιδιαίτερο και πολλαπλό ενδιαφέρον.


Άκουγε και έλεγε τα δικά του ο JUNIUS, έως ότου πέταξε το κορυφαίο, για το οποίο κάνουμε και αυτή την ανάρτηση.
Με αυτή την ομάδα και σύνθεση, αυτοί δεν είναι Illuminati, αλλά Αλουμινάτοι !!!
Και έχει πολύ, πολύ δίκιο.  Πάντως και οι δύο μείναμε με την απορία, τελικά ποιος είναι το άτι …..

ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ JUNIUS: Φίλε ΑΛΛΟΜΕΡΙΤΗ "τo άτι συνηθώς ειναι οι φραγκάτοι"... Δηλαδή αυτοί που πλερώνουν τον παρά... Ο ένας από τους πεφωτισμένους είναι γνωστός "αλουμινάς"... Καλό παιδί βέβαια, αλλά δεν κάνει... Ούτε 3% δεν θα έπαιρνε αν κατέβαινε... Αν και κάτι μου λέει ότι θέλουν να διαδεχτούν τον Τζανή... Ο ίδιος το ξέρει αυτό; Πάντως εγώ ΑΛΛΟΜΕΡΙΤΗ μου, στο δήλωσα προχτές... Με υποδεέστερους μου (πολιτικά) δεν εκτίθεμαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.